domingo, 15 de marzo de 2020

PROGRAMACIÓN MARTES 17 DE MARZO

HOXE COMEZAMOS POR...


Pero antes de nada, voume presentar. Onte non tiven tempo, con tanto traballo, imposible. Non hai tempo para nada, nada de nada. Estiven a punto de charmarte, por si querías votarme unha man. Estarías disposto? 

Chámome Aiko e vou a ser a túa profe virtual, estou agochada nunha plataforma similar a unha cova, donde teño todo tipo de aplicacións para controlar o que vos facedes na vosa casiña.

Siiiii...

A miña computadora está conectada coa vosa con miles de cámaras, por iso estou en todos os fogares, e ao teu carón. Tanto que case podo ler o teu pensamento e cheirar o que tes preparado para almorzar, cear ou merendar.

Siiii...

Bueno pois aquí vos deixo unha foto, para que nos vaiamos coñecendo. Que vos parece? Non estou nada mal, verdade?
A miña paixón son os cabalos e os ordenadores.







LÍNGUA GALEGA




MATEMÁTICAS



E AGORA A PENSAR 




No hay comentarios:

Publicar un comentario